• F
  • U
  • G
  • U

Підприємницькі дивності японців. Частина 1.

Керівництво трудиться допізна, а співробітники намагаються не пересиджувати. Чому так?
Сьогодні ми розповідаємо про незвичайні бізнес-практики, що прийняті в Японії.

Ділове листування

  1. Перше місце займає листування через те, що в ньому багато зайвого.Наприклад:
    • Привіт!!
    • Як ти?
    • Зручно говорити?

    Або ж в листі купа кліше-тексту, а по суті, всього 1 рядок.

  1. Японці відправляють лист архівом з шифром. У наступному листі відправляють пароль туди ж. Невідомо навіщо. Відповідаєш на цей лист, відправляєш файл або фото, а отримуєш інформацію: «Антивірус не дозволяє відкрити вкладення».
  2. Коли японцеві знадобляться структуровані дані, він відправляє вам таблицю в Excel з формою на занесення даних. Начебто нічого незвичайного, якби не одне, в ній звичайно ж буде макрос на VBA для верифікації полів. Куди без цього. Особливе задоволення від цього отримують користувачі маків. Тому що твоє прізвище не поміститься, так як ти приїжджий. В кінцевому підсумку отримаєш помилку «Невірне введення» в одному із сотні заповнених полів.
  3. Більшість листів заповнені жахливою мовою. Знання стилю мовлення невідомо японцям. Ось що дійсно дивує. І вони впевнені у тому, що іноземцям вивчити їх мову не вдасться чисто генетично.
  4. Японці дуже люблять розсилки з текстом «дуже важливо» або «необхідна відповідь», хоча там швидше за все не буде нічого важливого. І надішлють цей лист кілька разів.

Робота і відпочинок

  1. У Японських компаніях не прийнято нікого звільняти, а також змінювати роботу на іншу. Майже як в армії, до пенсії отримаєш підвищення тільки за відпрацьовані роки.
  2. У компаніях існує схема віднімання, а в західних – додавання. За всі помилки начальник вичитує бали. Після завершення поточного року у кого менше помилок, того чекає підвищення і надбавка.
  3. Обід тільки о 12:00. Ні в який ресторан неможливо потрапити в полудень, зате в годину там нікого, а о 14:30 вже нічого не працює аж до вечора.
  4. Кажуть, що японці працюють до ночі. Насправді вони проводять весь робочий час на нарадах, спілкуються канцеляритом і 99% часу займаються сортуванням рядків в Excel.
  5. Менеджмент Японії можна охарактеризувати рядком з роману про Хандзаву Наокі: «Досягнення підлеглих належать начальнику, косяки начальника – відповідальність підлеглих».

Оберіть вашу зону доставки

Це дозволить значно скоротити час доставки вашого замовлення

Режим роботи доставки
з 11:00 до 22:00

Режим роботи доставки
з 10:00 до 21:00

Зареєструватись на подію

ФИО (обязательно)

Ваш e-mail (обязательно)

Телефон (обязательно)

ПІБ (обов'язково)

Ваш e-mail (обов'язково)

Телефон (обов'язково)

Перенаправлення