• F
  • U
  • G
  • U

Естетика японської кухні. Частина 2: Поява японських солодощів

З початку 710 року, коли настала аристократична епоха і була заснована столиця в Нарі естетична кухня в Японії нарешті знаходить свої унікальні, властиві лише їй риси.

При імператорському дворі проводилися витончені трапези. Страви знаходять символіку, їх колір залежить від сезону і відбуваються на даний час подій. З’являються нові страви і навіть цілі напрямки.

Наприклад, поки в Японії не з’явилися португальці, солодкого в їх раціоні не було зовсім, навіть не дивлячись на те, що цукор японці відкрили дуже давно, ще в VIII столітті, але його використовували виключно в лікувальних цілях.

Самими поширеними солодощами були фрукти, каштани і мед. Але коли в країні з’явилися європейці, почалися суттєві зміни.

Японців схиляли до християнства різноманітними солодощами.

У 1639 році Японія знову змушена від всіх закритися. Відкритися Заходу вона змогла лише в кінці 1868 року. В Японії заснували і стали дуже популярними булочні, пивоварні, магазини з різноманітним шоколадом і смачним морозивом, стейк-хауси, а також всіма улюблені лавки з кавою і вином.

Пізніше через усіма визнаного десерту «чізкейк», почали з’являтися у продажу молочні продукти. Швидкорозчинна локшина в зручних пластикових стаканах, винайдена в 1958 році А. Момофуку, стала великим проривом, цією стравою захоплювалося багато країн. Американським гамбургерів не залишалося місця на ринку. Японцям стало зрозуміло, що їх кухня стала натхненням для решти світу. Японські повари навчали спраглих з усього світу своїм кулінарним традиціям.

Далі буде…

Оберіть вашу зону доставки

Це дозволить значно скоротити час доставки вашого замовлення

Режим роботи доставки
з 11:00 до 22:00

Режим роботи доставки
з 10:00 до 21:00

Зареєструватись на подію

ФИО (обязательно)

Ваш e-mail (обязательно)

Телефон (обязательно)

ПІБ (обов'язково)

Ваш e-mail (обов'язково)

Телефон (обов'язково)

Перенаправлення