Мобільний додаток FUGU&HB. Бонусна система лояльності у вашому телефоні.

Вітаємо Вас у програмі лояльності «FUGU&HB»!

Програма лояльності «FUGU&HB» - це накопичувальна програма лояльності, яка дозволяє постійним гостям отримувати кешбек у вигляді бонусу та використовувати його на покупку улюблених страв у залі та на самовивіз, у суші-барі «FUGU», в суші-доставці «FUGU to go» та в loft café «Hello Burger». А головне, це сервіс замовлень Ваших улюблених страв на доставку або само вивіз.

1 бал = 1 грн

Кешбек від 3-10%

Діє: в залі, на доставку і самовивезення

обов'язково вказати унікальний код

Закрити можна 100% чека

  • Чи можна в одному гостьовому рахунку використовувати знижку на День Народження дитини до 14ти років, акцію чи накопичувати/списувати бонуси?
    В одному гостьовому рахунку можна використовувати тільки один вид знижки, на ваш вибір
  • Що не можна закривати балами?
    1.Балами не можна закривати алкогольну продукцію;
    2. Балами не можна розраховуватись при замовленні на доставку;
    3. Замовлення не може бути закрито балами, якщо інша частина замовлення оплачується кредитною карткою.
  • За що не нараховуються бали?
    За наявності в замовленні промо-акцій або спеціальних пропозицій та на алкоголь
  • У якому випадку може бути відмовлено у проведенні операції зі зняття, нарахування чи накопичення бонусів?
    Зняття, нарахування та накопичення бонусів не може проводитись на алкоголь. Також, у випадку зняття бонусів, доплата може бути тільки готівкою.
  • Що таке кешбек?
    Кешбек - це повернення частини коштів при покупці
  • Що таке бонус?
    Бонус – це внутрішня валюта нашого сервісу. Бонусами можна розраховуватись у залі або на замовлення самовивіз
  • Як отримати кешбек?
    Крок 1. Завітати до закладу, який є в нашому додатку
    Крок 2. При розрахунку вказати, що у вас є мобільний додаток
    Крок 3. Покажіть свій унікальний код офіціанту
    Крок 4. Розрахуйтесь та отримайте бонуси
  • Що таке ранг?
    Ранг відображає вашу лояльність і дає вам доступ до унікальних функцій та збільшення кешбеку. Новачок 3% (стартово), Знавець 5% (від накопиченої суми 10 000 грн), Найкращий друг 10% (від 20000 грн)
  • Як запросити друзів та які бонуси за запрошення?
    Щоб запросити друга, надішліть йому посилання для завантаження програми та реферальний код. Якщо програма вже встановлена, ваш друг може відсканувати QR-код чи ввести ваш реферальний код вручну. Після того, як друг завершить процес реєстрації, ви обидва отримаєте по 5 балів, які можна обміняти на покупки. Друг якого запросили отримає відразу 5 балів, а той, хто запросив, отримає свої бали, після першої покупки друга.
  • У день народження гостя, чи є подарунки?
    ⦁ Гість може отримати кешбек в День Народження та 4 дні після, інших обмежень по часу чи дням тижня немає;
    ⦁ Кешбек надається необмежену кількість разів протягом зазначеного терміну;
    ⦁ Кешбек діє як на замовлення в Службі доставки, в залі, так і на самовивіз;
    ⦁ Кешбек не сумується та не діє на спеціальні акційні пропозиції та на алкоголь.
    ⦁ Гість, для отримання підвищенного кешбеку 20% до Дня Народження, повинен обов'язково вказати дату народження не раніше фактичної дати реєстраціі в мобільному додатку. В іншому випадку- гість зможе отримати свій підвищений кешбек через 1 рік від зазначеної дати Дня Народження.
  • Як зробити покупку та отримати бонуси?
    Щоб здійснити покупку в додатку, оберіть потрібний вам заклад, оформіть замовлення за допомогою вкладки «Меню», у вас буде автоматично прив’язаний ваш код до замовлення та відбудеться нарахування бонусів.
    Якщо ви робите замовлення в закладі, натисніть на центральну кнопку знизу на панелі (QR-код), продиктуйте цифровий код та сплатіть замовлення. Після закриття замовлення ви отримаєте бонуси. Не забувайте оцінювати кожну покупку. Це допомагає нам надавати вам найкращий сервіс.

Дані Правила визначають умови участі в Програмі лояльності «VIP FUGU», обсяг прав і обов'язків Організатора та Учасника Програми. Правила Програми лояльності «VIP FUGU» поширюються на придбання продукції в суші-барі «FUGU» або в суші-доставці «FUGU to go».

1. Основні поняття

1.1. «Організатор Програми» - суб'єкт господарювання, який має виключні права по оголошенню, проведенні, управлінні, зміні, розвитку і припинення Програми, і його уповноважені представники.

1.2. «Програма» - накопичувальна Програма лояльності «VIP FUGU» є комплексом дій і заходів, що дозволяє Учасникам Програми купувати продукцію на спеціальних умовах.

1.3. «Учасник Програми» - фізична особа, суб'єкт персональних даних, який виявив бажання брати участь у Програмі шляхом заповнення реєстраційної анкети в суші-барі «FUGU» або в суші-доставці «FUGU to go» при оформленні замовлення, згоден з умовами Програми

1.4. «Персональні дані» - інформація про Учасника, надана Організатору при заповненні реєстраційної Анкети, і яка дозволяє ідентифікувати цього Учасника в рамках Програми.

1.5. «Анкета» - заповнена реєстраційна форма, що дозволяє Учаснику активувати його Бонусний Аккаунт і списувати накопичені бонуси для придбання продукції. Способи заповнення Анкети - паперовий вигляд при отриманні замовлення у кур'єра або адміністратора в суші-барі «FUGU» або в суші-доставці «FUGU to go» .; усна передача Персональних даних оператору колл-центру онлайн-ресторану «FUGU».

1.6. «Ідентифікатор» - номер мобільного телефону, який Учасник вказав при реєстрації в Програмі. Ідентифікатор служить для ідентифікації фізичної особи в якості Учасника Програми з метою визначення його права на отримання продукції на спеціальних умовах, а також для нарахування, накопичення і використання (списання) бонусів.

1.7. «Бонус» - облікова одиниця, яка нараховується на рахунок Учасника згідно Правил Програми, встановлених Організатором, і яка списується при отриманні Учасником продукції на спеціальних умовах.

1.8. «Привілея» - заохочення Організатором Учасника Програми за накопичення бонусів відповідно до Правил Програми. Привілея може бути виражена в зменшенні Організатором для Учасника вартості товарів, доступі до обмеженого товару за унікальною ціною, нарахуванні підвищеного бонусу за певні товари і дії або в іншому матеріальному виді благ або спеціальну пропозицію для Учасників згідно з Правилами Програми.

1.9. «Бонусний Рахунок» - сукупність даних в інформаційній обліковій системі Програми Організатора про транзакції нарахування та списання бонусів Учасника. Бонусний рахунок відкривається на ім'я Учасника та верифікується Ідентифікатором.

1.10. «Бонусний Аккаунт» - віртуальний (емітований Організатором) обліковий запис в інформаційній системі Організатора, що надається Учаснику Програми Організатором, відповідно до Правил Програми.

1.11. «Бонусний Статус» - присвоюється в інформаційній системі Організатора статус Учасника, який визначає розмір нарахувань на Бонусний Рахунок Учасника, відповідно до Правил Програми.

1.12. «Придбання продукції» - здійснення покупки готової продукції шляхом оформлення замовлення через сайт онлайн-ресторану «« FUGU» і або колл-центр суші-бару «FUGU» або в суші-доставці «FUGU to go».

1.13. «Територія дії Програми» - територія, обмежена зоною покриття послугами доставки онлайн-ресторану «FUGU», зазначена на сайті fugu.ck.ua, в розділі« Оплата та доставка ».

2. Правила участі та реєстрації в Програмі

2.1. Дана Програма є безстроковою і діє при оформленні замовлень в залі, на доставку і самовивезення в суші-барі «FUGU» або в суші-доставці «FUGU to go»

2.2. Програма є незалежним проектом і не підсумовується з іншими промо, знижками і спеціальними пропозиціями.

2.3. Учасником Програми може стати будь-яка дієздатна фізична особа, яка досягла 18-річного віку.

2.4. Для того щоб стати Учасником Програми, фізичній особі необхідно здійснити і оплатити замовлення в суші-барі «FUGU» або в суші-доставці «FUGU to go», ознайомитися з Правилами Програми і висловити явне бажання брати участь в Програмі будь-яким з нижчеперелічених способів:

  • надати необхідну інформацію оператору колл-центру замовлення в суші-барі «FUGU» або в суші-доставці «FUGU to go» в телефонному режимі;
  • заповнити паперовий варіант Анкети в момент отримання замовлення від кур'єра або при самовивозі.

Заповнена паперова Анкета повинна бути підписана фізичною особою і передана кур'єру або адміністратору суші-бару «FUGU» або в суші-доставки «FUGU to go». Якщо фізична особа відмовляється від заповнення обов'язкових полів реєстраційної анкети - у нього не виникає право на участь у Програмі. У разі реєстрації в Програмі і надання некоректних реєстраційних даних, Учасник не зможе скористатися накопиченими бонусами до моменту актуалізації реєстраційних даних.

2.5. Активація бонусного Акаунта відбувається протягом 24 годин, з моменту отримання реєстраційної Анкети Організатором.

2.6. З Правилами Програми можна ознайомитися на сайті www.fugu.ck.ua по телефону FUGU (073) 984 64 56 або FUGU to go (073) 540 30 20

2.7. На один номер телефону може бути зареєстрований тільки один Учасник Програми лояльності і один «Бонусний Аккаунт».

2.8. Після завершення процесу реєстрації в Програмі починається нарахування та списання бонусів. Про кількість бонусів на рахунку Учасника можна дізнатися у оператора колл-центру в суші-барі «FUGU» або в суші-доставці «FUGU to go» в телефонному режимі або адміністратора при самовивозі замовлення. Також Учасник може перевірити кількість нарахованих, списаних і накопичених бонусів на товарному чеку замовлення.

2.9. Бонуси не є платіжним засобом або грошовою (валютною) одиницею і не можуть бути використані для здійснення банківських, кредитних, платіжних або інших операцій, не передбачених умовами Програми.

2.10. Програма розрахована виключно для особистого користування Учасника. Бонуси Програми не можна передавати, продавати, переводити (перевести в грошовий еквівалент).

2.11. Датою початку участі в Програмі є дата нарахування бонусів за перше оплачене замовлення.

2.12. Рахунок активний протягом терміну дії Програми, крім випадків блокування або анулювання. Рахунок може бути заблокований або анульований (виключений з Програми) в разі порушення Правил Програми, втрати номера телефону Учасником або некоректної поведінки Учасника на розсуд Організатора.

2.13. Для блокування Рахунку, в тому числі в разі втрати номера телефону, Учаснику необхідно звернутися по телефону FUGU (073) 984 64 56 або FUGU to go (073) 540 30 20, щоб повідомити персональні дані Учасника та інформацію по двум останнім замовленням.

2.14. Для розблокування або відновлення рахунку Учаснику необхідно звернутися по телефону FUGU (073) 984 64 56 або FUGU to go (073) 540 30 20. Рішення про відновлення рахунку або відмову від відновлення приймається протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту звернення до адміністратора.

2.15. Організатор Програми не несе відповідальності за всі операції, що проводяться за рахунком Учасника.

3. Персональні дані Учасника

3.1. Метою збору і обробки Персональних даних Учасника є забезпечення реалізації цивільно-правових правовідносин між Учасником Програми лояльності та суші-баром «FUGU» або суші-доставкою «FUGU to go» Персональні дані Учасників збираються і обробляються відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297-17.

3.2. Надаючи Організатору Анкету, яка містить Персональні дані або надаючи ці дані будь-яким іншим способом, і / або здійснюючи будь-які дії в рамках Програми, Учасник висловлює свою однозначну згоду з Правилами Програми і участю в ній.

3.3. Учасник повідомляється про те, що його Персональні дані включені в базу Персональних даних «Учасники Програми лояльності« «VIP FUGU» », для чого, після заповнення і підписання паперової реєстраційної форми включає, по факту її заповнення Учасником, згода на використання Персональних даних останнього, отримує Повідомлення про внесення Персональних даних Учасника в базу Організатора будь-яким доступним способом.

3.4. Реєстрація в Програмі лояльності означає, що Учасник дає згоду на використання його Персональних даних для отримання рекламних та спеціальних пропозицій, інформацію про Спеціальні акції, розіграші, іншу інформацію про діяльність Організатора. Для цілей, передбачених цим пунктом, Організатор має право направляти листи, повідомлення та матеріали на e-mail Учасника, відправляти sms-повідомлення, здійснювати дзвінки на вказаний в Анкеті телефонний номер, а також використовувати інші види розсилок інформаційного та рекламного змісту.

3.5. Розпорядником бази Персональних даних «Учасники Програми лояльності« VIP FUGU »є суші-бар«FUGU».

3.6. Учасник визнає, що в разі недбалого ставлення Учасника до безпеки і захисту його Персональних даних треті особи можуть отримати несанкціонований доступ до Персональних і інших даних Учасника. Організатор не несе відповідальності за шкоду, заподіяну таким доступом. Також, Учасник визнає, що в разі передачі авторизаційних даних Бонусного Акаунта (прав користування накопиченими Привілеями) третім особам, Учасник втрачає права на їх отримання. У такому випадку, Організатор не несе відповідальності за коректний баланс бонусного Рахунки Учасника.

3.7. Учасник несе відповідальність за достовірність наданих ним в Анкеті Персональних даних, а також за внесення в них зміни, викладені в заяві про внесення змін до Персональних даних, в разі його подачі Учасником.

4. Права і обов'язки Організатора Програми

4.1. Програма є власністю Організатора.

4.2. Організатор має право призупинити або зупинити / закрити Програму частково, або повністю, скасувати або змінити Правила і умови Програми, терміни і порядок роботи Програми, способи і кількість нарахування та списання балів на свій розсуд і в односторонньому порядку, шляхом розміщення інформації на сайті fugu. ck.ua. У разі закриття Програми всі бонуси, накопичені Учасником, можуть бути використані ним протягом 1 (одного) місяця після розміщення відповідної інформації на вищевказаному сайті.

4.3. Організатор має право відмовити в реєстрації в Програмі, заблокувати або припинити участь в ній, у таких випадках:

  • використання або спроба використання Ідентифікатора способом, який не відповідає умовам Програми, Правил Програми або законодавству України;
  • підозри у зловживаннях з боку Учасника щодо його участі в Програмі або використання Ідентифікатора;
  • закриття, призупинення Програми, зміни Правил або умов Програми.

Організатор не несе відповідальності за будь-які втрати або збитки, що виникають в результаті таких дій.

4.4. Організатор зобов'язується належним чином збирати, зберігати, обробляти дані Учасників Програми та використовувати їх в рамках Програми та Правил.

4.5. Організатор періодично може інформувати Учасника про нараховані бали, промо активність і інші заходи суші-бару «FUGU» або суші-доставки «FUGU to go». Організатор не несе відповідальності за недоставку повідомлень Учасникам.

4.6. Організатор Програми не несе відповідальності за несанкціоноване використання Ідентифікатора Учасника третіми особами.

4.7. Організатор Програми не несе відповідальності за технічні збої, що виникли в роботі Програми, але при цьому докладають всіх зусиль для якнайшвидшого відновлення нормальної роботи.

5. Права і обов'язки Учасника

5.1. Учасник має всі права щодо захисту своїх Персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297-17 та положень чинного законодавства України.

5.2. Учасник може змінити / доповнити свої Персональні дані, а також заблокувати свій Рахунок, відмовитися від участі у Програмі по телефону FUGU (073) 984 64 56 або FUGU to go (073) 540 30 20.

5.3. Учасник може припинити свою участь у Програмі в будь-який момент, попередньо повідомивши про це Організатора. Після того, як Організатор отримає повідомлення про відмову, членство Учасника в Програмі припиняється, а Рахунок блокується.

5.4. Учасник несе відповідальність за своєчасне інформування Організатора про зміну телефону та інших Персональних даних.

6. Правила нарахування і накопичення бонусів

6.1. Учасник Програми при здійсненні замовлень в залі, на доставку або самовивіз продукції накопичує бонуси, які можуть бути використані при наступному замовленні в суші-барі «FUGU» або суші-доставці «FUGU to go»

6.2. При нарахуванні / списання (використанні) бонусів 1 бонус еквівалентний 1 гривні.

6.3. Бонуси нараховуються Учаснику пропорційно вартості продукції, оплаченої Учасником в суші-барі «FUGU» або суші-доставці «FUGU to go» з розрахунку:

  • при здійсненні покупки розмір нарахування становить 10% від сплаченої суми замовлення.

Бонуси нараховуються на всю продукцію за винятком випадків, описаних в п. 6.9 Правил. У разі проведення спеціальних промо активностей, правила і розмір нарахування бонусів можуть бути змінені на розсуд Організатора. Нарахування бонусів здійснюється при готівкових і безготівкових розрахунках.

6.4. Клієнт-учасник дисконтної Програми лояльності може обміняти дисконтну карту на Бонусний Аккаунт при черговій покупці. Після отримання Бонусного Акаунта, дисконтна карта анулюється.

6.5. При здійсненні замовлення в День народження, і чотири дні після нього, у гостя є вибір скористатися знижкою на замовлення в розмірі 20% або нарахувати на бонусний рахунок 10% від суми замовлення.

6.6. Підтвердженням нарахування бонусів на Рахунок Учасника є товарний чек замовлення з інформацією про нараховані бонуси.

6.7. Бонуси накопичуються протягом усього періоду проведення Програми.

6.8. Термін дії бонусів не обмежена.

6.9. Бонуси не нараховуються:

  • на частину чека, сплачену бонусами;
  • на покупки з наявністю промо та спеціальних пропозицій, умовами яких нарахування бонусів виключається;
  • за покупку подарункових сертифікатів «FUGU»;
  • на частину чека, сплачену подарунковим сертифікатом;

6.10. Організатор залишає за собою право змінювати умови нарахування бонусів і перелік продукції, при покупці яких бонуси не нараховуються.

6.11. Організатор має право списувати з рахунку Учасника Програми бонуси, зараховані помилково, пов'язані з купівлею, яка була скасована, в разі скасування чека, а також у разі виявлення шахрайства та / або недобросовісних дій.

7. Списання та використання бонусів

7.1. Бонуси, які накопичені на Рахунку, можуть бути використані Учасником при замовленні в залі, або самовивіз в суші-барі «FUGU» або суші-доставці «FUGU to go» в 100% розмірі суми замовлення. При цьому мінімальна сума замовлення до оплати з урахуванням оплати бонусами повинна бути не менше встановленої Організатором суми мінімального замовлення на безкоштовну доставку. Мінімальне замовлення по м Черкаси становить 200 гривень.

7.2. Для списання / використання бонусів з Бонусного Акаунта, Учасник повинен вказати допустиму суму бонусів з доступною на Рахунку по телефону FUGU (073) 984 64 56 або FUGU to go (073) 540 30 20 при оформленні замовлення. Бонуси списуються автоматично з рахунку Учасника при оплаті замовлення.

7.3. Використання бонусів здійснюється за такою формулою 1 бонус = 1 гривня.

7.4. Бонуси не можуть бути використані:

  • при замовленні Алкогольної продукції;
  • на покупку подарункового сертифіката «FUGU»;
  • деякої продукції і спеціальних пропозицій, список яких може бути визначений або змінений на розсуд Організатора;
  • на доставку.

8. Привілеї та участь в промо активностях

8.1. Під час проведення промо активностей і спеціальних пропозицій для Учасників Програми діє додаткове нарахування бонусів, про які Організатор повідомляє за допомогою інструментів комунікації, які Учасник вказав при реєстрації.

8.2. Кількість додатково нарахованих бонусів і умови їх нарахування повідомляються в персональних повідомленнях Учаснику та / або в правилах промо активностей, які розміщуються на сайті fugu.ck.ua.

8.3. Нарахування додаткових бонусів здійснюється виключно в разі виконання умов спеціальної пропозиції і / або промо.

9. Інше

9.1. Питання, зауваження та пропозиції, які стосуються Програми лояльності «VIP FUGU», Учасник Програми може повідомити по телефону FUGU (073) 984 64 56 або FUGU to go (073) 540 30 20

9.2. Учасник, у разі наявності у нього претензій до отриманого замовлення від суші-бару «FUGU» або суші-доставки «FUGU to go», повинен пред'явити такі претензії не пізніше 1 (одного) робочого дня з дня доставки замовлення по телефону FUGU (073) 984 64 56 або FUGU to go (073) 540 30 20. Всі скарги, які будуть повідомлені в більш пізній термін можуть бути розглянуті на особистий розсуд суші-бару «FUGU».

9.3. Спілкування Учасника з операторами колл-центру суші-бару «FUGU» має будуватися на принципах загальноприйнятої моралі і комунікаційного етикету. У разі застосування Учасником ненормативної лексики, образ, погроз, оператор має право негайно припинити спілкування з таким Учасником.

Оберіть вашу зону доставки

Це дозволить значно скоротити час доставки вашого замовлення

Режим роботи доставки з 10:00 до 21:00

Режим роботи доставки з 10:00 до 21:00

Зареєструватись на подію

Перенаправлення